Monday, September 8, 2008

Minu suvi . ; )

Minu suvi
Minu suvi oli väga tore. Ma veetsin oma suve Saaremaal, vahepeal olin ka Tallinnas.
Lõppes kool ja algas suvi. Hakkasime minema mina, minu ema ja minu vend Saaremaale. Kui me jõudsime praami järjekorda, oli see väga pikk ja me ootasime tund aega, et praamile saada. Kui me Saaremaale jõudsime oli teinud vanaema väga maitsvat kooki. See oli väga hea ja ma sõin seda kohe mitu tükki.
Suve keskel käisin ma Soomes koos oma ema, isa ja vennaga. Me olime seal nädal aega. Me käisime seal Muumimaal ja Väski saarel kuna mu vend tahtis sinna minna. Mulle meeldis rohkem Väski saar kuna Muumimaa oli mõeldud väiksematele kui mina, mu isa ja ema.
Suvel käisin ma Maalilaagris. Seda korraldas mu sugulane ja me joonistasime seal palju pilte . See kestis kolm päeva ja oli kõige toredam asi minu suve jooksul.
Ma vaatasin ka suvel telekat kui halvad ilmad olid ja ei saanud midagi teha. Mu ema ütles koguaeg:
"Ära vaata nii palju telekat silmad väsivad ära", kuid mina vaatasin ikka edasi. Sama asi oli ka arvutiga. Ema ütles :
" Ära ole nii palju arvutis su silmad väsivad ära" , kuid ma vaatasin ikka edasi.
Ma käisin suvelkoos oma sugulasega Saaremaa kinos esimest korda, kuid ma ei mäleta mida ma vaatamas käisin, kuid see oli väga igav film. Pärast seda me käisime natuke aega linnas ringi ja jõudiski kätte õhtu ning me läksime vanaema juurde. Me sõime õhtusöögi ära ja kuna oli hilja läksime me magama.
Järgmine hommik me hakkasime Tallinnasse tulema. Sellel päeval oli halb ilm ning oli hea tulla Saaremaalt ära kuna, siis ei taha sa randa tagasi.
Mul ei olnud midagi kodus teha ning ma vaatasin jälle terve päev telekat ja olin arvutis. Lõpuks kui mul hakkas väga igav helistasin ma Helenale. Ma rääkisin päris pikalt Helenaga ja siis Helena ütles:" Lähme kooli õpikuid homme tassima". Ma mõtlesin natuke ja ütlesin Okei lähme.
Järgmine päev me saime kokku ja läksime kooli. Me sorteerisime töövihikuid ja viisime need klassi.
See oligi jutuke minu suvest.

10 comments:

Rasmuse ajaveeb said...

Väga hea jutt, minu arust.
Siin on jutustatud paljust, kuid puudu on väiksematest detailidest.

markus said...

pikk igav:P
kk tgt oli tore:D

Helena said...

Väga hea jutt.
Tean su suve peast tegelt .:)

sandra liisi ajaveeb said...

Pikk aga hea jutt. Aga ega mul lühem pole. Ma käisin ikka ka Saaremaal. Ja sa oled oma suves mulle nii palju rääkinud. :D

Merka316 said...

Normaalne jutt, võiks natuke rohkem sisu olla...

birgit truu said...

päris tore .aga tore

Kati Lote said...

Äge suvi. Järgmine inimene, kes käis kuskil saarel.

johanna said...

Äge suvi oli sul.

Lilleke :) said...

Huvitav suvi, hästi kirjutatud. Vigu ka eriti polnud.

Mari (L) said...

Lahe suvi sul. Mulle meeldis ;)